slide show

French stiletto

 
Såhär blev mina nya gelénaglar som jag gjorde idag, spetsiga med fransk manikyr och lite stenar (som bara sitter fast med vanligt genomskinligt nagellack, dom är inte inbyggda i gelén) på ringfingret. gillar ni dom? ♥
Erica

Snyggt! :)

Jenny Karlsson

gud så snyggt :)

Mathilda

Jätte fina!
sv; tack så jättemycket! :)

Linnéa

Fina <3

Emma

Snyggt!
Hoppas du har en fin helg :)

Johanna - A dream as a model ♥

Ja jag gillar dom! :)

sv: Kul att du tycker den är fin! :)

Ida

Sv : Tack, det var det (:

Amanda [SPONTAN]

Fint :)

Kelly

Snygga!

EMILIA LUNDGREN

Du bra blogg. Jag gillar :) kram!:*

Michelle

så snyggt med "Klor".. skulle vilja ha sådan fast i en beige nyans!! :)

Svar: jaa jag med men har varken en beige gelé eller beiget nagellack så det måste jag köpa:D
Julia

caroline

Fiint! :)

sara

enkelt men snyggt! :)

johanna

eller hur, skulle kunna gå klädd sådär jämt! snygga naglarna blev!

Ebba ♥

Åh vad snyggt!

Sv: Tack så jättemycket, kram! ♥

ida foto. ♛

snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: