slide show

Fransk med vitt glitter

 
Gjorde nya gelénaglar idag, eller ja jag håller på med den andra handen just nu så är inte helt klar än. blev inte så himla nöjd med naglarna, det är verkligen inte de finaste jag har gjort men det kan väl inte bli lika bra varje gång antar jag. gjorde iallafall fransk med vitt glitter den här gången, lite småtråkigt kanske men ändå fint och fräscht. gillar ni mina nya naglar?
johanna

hejsan! måste bara säga vilken bra blogg du har och vilka fina naglar! Jag gillar också att hålla på med naglar väldigt mycket så nu har jag äntligen hittat en bra blogg, hehe :)

Sara

Otroligt fina!

Johanna Gustafsson

så snygga!

Sofia

Åh snyggt. Jag älskar det där stilrena. Och det kan aldrig vara tråkigt med glitter. ;)

Michelle

Jag tycker att naglarna blev fina ändå..! Kan inte vara lätt att göra på sig själv heller!

☆Z I N J A☆

så fint hörru!

Johanna - A dream as a model ♥

fint och stilrent! :)

Marlene S.R

fint!:)

- ja:)

Sofia

fint :D

Sara Ekman

fint :)

céline

riktigt fint!!

jennifer

tjusigt!

Pauline

snyggt!

sara

Snyggt!

caroline

Gillar!! :D

veronica eriksson

Otroligt fina, vad duktig du är :) Kram

Jasmine Lundvall

Så fräscht ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: