slide show

Fått jobb!

 
 
Sorrryyyy för dåliga bilder, längtar så tills det börjar bli ljusare ute så man kan ta bilder i dagsljus. har iallafall på mig en ny topp från bikbok, älskar knapparna i ryggen.
 
Idag har jag varit på arbetsintervju för första gången (ni ska bara veta hur nervös jag var haha) men jag fick jobbet!!! är så himla glad! jag kommer att börja på en nyöppnad salong i västerås och göra naglar där, tror att det kommer bli jättekul. just nu vet jag inte hur mycket jag kommer jobba eftersom salongen är så ny men jag hoppas det blir mycket, det lär ju bli det iallafall! kommer även att behöva pendla dit men till sommaren/hösten ska jag fundera på att skaffa lägenhet.
Linda

Grymt Grattis!!!

liborius

GRATTIS!

Marlene S.R

grattis!:D

- tack:)

Sanna

Gud va roligt det låter! Grattis! :)

Amanda

Grattis vad kul :D

Kelly

Grattis till jobbet! :D

vanja

snygg outfit :)

Emelie

Så fin outfit! Och va kul att du fick jobbet :D

Pauline

kul!

Natta

Åh, vad nice! Grattiiiis! :D

Hanna

Vad roligt! Grattis till jobbet! :D

mickis

sv: tack! :))
haha jag längtar också tills det blir ljusare så man kan ta bilder i dagsljus. blir mycket finare så haha :)
coolt linne btw!

Gud vad roligt, grattis!!! :D

anna

wohoo! grattis till jobbet :)

Sara Ekman

Åh vad kul, grattis :D :D

☆Z I N J A☆

så fint!
GU VAD KUL ATT DU FICK JOBBET!:D

Nikaia

tackar :)

MATILDA

snyggt! och kul med jobb =)

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vad roligt, grattis:)

Emma

Grattis till jobbet! :)

Åh men vad himla roligt, grattis! :)

Nelly

Åh, så roligt - stort grattis! :D Och så fin din nya design är ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: