slide show

Details @bikbok

Lite vårnytt från bikbok, hittar ni något fint? själv så älskar jag kjolen (det var ett par shorts tydligen) och toppen med tigern på. ♥
Ebba ♥

Åh vad fint!

annsoh

Åååh! jätte fina bilder! :) lust och följas via bloglovin :)?

Svar: använder inte bloglovin :)
Julia

Emma

Åh så mycket fint! :)
Svar: Tack så mycket! :)
Hoppas att du får en bra söndag! :)
Kram

anna

shorts? ser verkligen ut som en kjol ju! men lika snygga för det: )

Svar: jaa jag trodde också att det var det först men nej:)
Julia

Sofia

Åh våren. Snyggt!

Michelle

Så snyggt! .. åh kom våren då!! :( trött på kylen!!

Svar: jaaa jag med!! vill ha vår nu :(
Julia

Amanda

ååh vill ha vår nu!!

milina.blogg.se

så snyggt :)

Natta

Snygga! Själv gillar jag armbandet, jackan, vita och gråa tröjan mest! Haha! Har lite svårt att bestämma mig, tror jag!

Liborius

Åh så mycket fint:)

Johanna

Mycket fint! Kram

Linnéa

Sååå mycket snyggt <3

Hihi, visst var potatisen söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: