slide show

Crabtree&evelyn handcare

 
 
Jag köpte den här handkrämen till min mamma i julklapp och har hunnit testa den en gång och den är grym! går fort in i huden och händerna blir superlena, funkar bra på nagelbanden med. har ni testat den? ♥
milina.blogg.se

Nice :) mina händer är bebislena året runt så använder aldrig handkräm

Jossan

Sv; Tack, visst är hon!:)

Annie Johanzzon

sv: Hihi ja visst är den!! :)

Amanda

Faktiskt inte. Tycker det är jobbigt med handkrämer som tar sån tid att torka :/

Hanna

Jag har inte testat den, men kanske borde göra de :)
Sv: Ja, riktigt mysigt! :)

Linnéa

Tack tack, är framförallt nöjd med mina nya doftljus <3

Erika

Har hört mycket bra om den är ja :)

Emelie

Har varit väldigt sugen på att testa den där ^^

A l i c i a ❤

Sv: Ja, den luktar super gott!! (:

Felicia Karlström

Oh den där luktar ljuvligt!!

sannas rum

Åh jag älskar sådana där fina små detaljer, när liksom varenda sak man har är lite speciell. Den där var hur fin som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: