slide show

BRACELETS

 
Guldiga - ur&penn, blir jättesnyggt att ha tillsammans med min guldiga klocka. silvriga - H&M.
 
 
Från H&M.
 
 
Från eiffeltornet, ser nästan guldigt ut men den är silverfärgad.
 
 
Också silvrigt från thomas sabo. har berlockerna 18 - ankare - frihetsgudinnan - högklackad sko - palm - eiffeltorn - nagellack - ett hjärta med mitt namn+datumet jag tog studenten. min favorit helt klart! ♥
 
 
Emma Broberg

riktigt fina, speciella de med berlockerna! ha en bra dag, kram. <3

Josephine - Living in London

Vilka fina! :)

Anita

Så mycket fina saker :D

anna

vilka fina armband :)

VERONICA

Otroligt vackra armband, otroligt!! :) Kram

♫♪ sandra - en musikblogg

snygga!

Ebba ♥

Åh vad snygga!!

johanna

ja, jackan är min absoluta favorit faktiskt! snygga armband!

Emelie

så fina !!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: