slide show

Black crush

 
 
 
 
Alltså det här lacket är så himla fint och passar väldigt bra till mina spetsiga naglar, den är superlätt att måla med också. testade även isadoras 'peel of base' som är ett baslack som gör att det blir lättare att ta bort glitterlack (så himla bra idé!) för man drar helt enkelt av nagellacket, se video här.
MADDISENJ.SE

Hihi ja det var väldigt gott :)

Hanna

Snyggt! :)
Sv: Ja, super gott!

Julia

Sv: Tack så mycket! :)

Michelle

Snyggt! Ska också måla naglarna idag!! :)

sv: Enormt skönt!!

Emelie

Riktigt snygga!!:)

sara

Riktigt lika mitt nagellack jag har just nu, super snyggt! :)

Emelie

Åh så fint! Älskar verkligen alla sugar nails lack :)

Annie Johanzzon

Åh så coolt nagellack! Ska lätt köpa det om jag hittar det ^^

Milina Salihodzic

Så snyggt lack!

Alicias FOTOBLOGGღ

Det där blev riktigt snyggt! :D

Nathalie Tegelstam

Snyggt :D

veronica eriksson

Gud så fina naglar, riktigt snygga!! :) Kramar

Åh vad fint, kul med svart som glittrar, annars kan jag tycka att svart kan bli lite tråkigt.. :)

Linnéa

Haha, jag kan inte sluta skratta åt det där Twitter-inlägget <3

Amanda

Snyggt!

Erika

Jätte fina naglar :)

Amanda

Snyggt :D

anna

så snyggt!!

Sara Ekman

supersnyggt :)

johannabergvall

Så fina naglar!!

Vicki

Åh vad snyggt!! Är det där dina naturliga naglar? :)

☆Z I N J A☆

wow det är snyggt^^

Anita

Tjusigt :D

LORISSA LOVEBOMB

wooow, det är superdupersnyggt, och du får det så jämnt vid nagelbanden :D

sv: absolut, jag älskar mitt hem, med alla sina brister och allt fint!

Jasmine Lundvall

Men snyggt!!

Linnéa

Ja, lördagsmys :)
Superfina naglar <3

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där är så snyggt!
kram

Berta K

Supersnygga naglar!

sannas rum

Wow, de där var sjukt snygga (som vanligt!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: