slide show

TRANSFER

 
Någon annan med iphone som älskar transfer filtret? jag upptäckte det nyligen och har tagit en del bilder med det nu. ♥
Linnéa

Riktigt grymma bilder <3

Boel

Riktigt nicea bilder :D

Sv: Den är väldigt rolig :D

Svar: tack! :))
Julia

Sara

Galet snyggt! :D

sofiaeinride.blogg.se

Jag gör!!! Älskar kromtemat också, testat det?:D

Svar: har inte fotat så mkt med det men får ta o göra det:D
Julia

Natta

Blev ju jättefina bilder med det! :D

Liborius

aldrig använt:)

Johanna

Superfina bilder! Har aldrig testat filtret men får absolut ta och göra det! Kram

Svar: ja gör det! :D kram på dig!
Julia

Patricia Karlsson

Sjukt hur mkt ett filter kan göra! Fina bilder :)

Jag vill sprida detta budskap så långt det går:
Nätmobbningen tog hennes liv, hur kan folk vara så elaka och få en annan att vilja avsluta sitt liv 12år gammal!? Detta gör mig verkligen ledsen

http://patriciakarlssons.blogg.se/2014/february/natmobbningen-tog-hennes-liv.html

Förlåt om du inte vill ha sånna här kommentarer, du får ta bort den om du vill det,jag vill bara få fram detta och att mobbning kan leda till hemska avslut!
KRAM<3

frida christina

Så himla fina bilder! Vart hittar man filtret?

Svar: på kameran och sen dom där prickarna :)
Julia

Maja

Jätte fina bilder!

Hanna

Jag hade ingen aning om att de där filtret fanns. Men bilderna blev ju riktigt fina med de! :)

Lisette Kepp

Jag upptäckte det för en vecka sedan. Gilla inte det först, men sedan när jag övergick till detaljer i hem osv, då älska jag det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: