slide show

Day off

Är ledig idag vilket är superskönt så passade på att ta en liten sovmorgon (nej jag vaknade faktiskt inte nu haha utan för några timmar sen) och åt en riktigt god frukost, bra start på dagen. vet inte vad jag ska hitta på idag men ska kanske ut på en PW och fixa lite naglar.
 
 
hallon/blåbär smoothie och något bröd med massa frön på. mums! ♥
♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

Caroline

Jag är också ledig idag och vet inte riktigt heller vad jag ska hitta på. Tycker det är lite tråkigt att vara ledig faktiskt, man har ju vant sig vid att gå i skolan mån-fre så det känns lite konstigt att det är slut nu efter gymnasiet ;p

Svar: haha ja eller hur! jag jobbar egentligen nästan alla dagar i veckan så att vara ledig såhär på en onsdag känns jättekonstigt :p
Julia

Pauline

mums!

Milina Salihodzic

Härligt med sovmorgon :)

VERONICA - mode & träning

Åh vilket mumsigt frukostmål! :) Kramar

Ebba ♥

Åh det ser jättegott ut!

Hanna

Vad härligt med en ledig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: