slide show

Yesterdays

 
Såhär såg jag ut igår, hade på mig en ny tröja från nelly trend.
Henrietta Nylund

Superfin outfit!

Hanna

Vad snygg tröja, jag har en tröja i samma färg men från Bik bok :)

A L I C E L A R S D O T T E R

Tack så mycket! :)

Ida

Så snyggt!

Svar: Nja, har vant mig!

Elin

Riktigt fint! :)

Linnéa

Så fint så :p

Boel

Jätte snyggt :D

Sv: Tack!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fin :)

Sara Ekman

Fint :)

Anna - photography, life and style

Väldigt fint :D

Maria J

Hej!:))
tänkte bara höra om du hade en youtube kanal? isåfall om du inte har det kan du snälla skaffa de? tror du skulle passa JJÄTTE bra som youtuber och jag skulle älska att titta på dina videos!
om du inte vill skaffa en youtube kanal undrade jag om du kunde ta bilder på ditt rum så man får se hur det ser ut... man får ju se lite grann på några av dina outfits men vill se lite närmare på tex ditt "sminkbord" osv
skulle du kunna tänka dig göra det?:) skulle va jätte kul!! ( vill ha lite insperation )
Hoppas du befyller mina önskningar;)

Svar: Nä har inte det men får se om jag skaffar det nångång, har tänkt på det men måste ha bra redigeringsprogram osv först :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: