slide show

Sloaney, sweetie

 
Idag fick jag det här nagellacket från min ciaté kalender, först var jag lite tveksam till färgen och glittret men när jag testmålade det på ett papper såg den lite finare ut och nu tycker jag den är lite fulsnygg sådär. det är iallafall ljusrosa, guldigt och gult glitter i, såg först lite roséguldigt ut också.. känns som en lite udda färgkombination. gillar ni lacket?
Jenny Karlsson

sv: absolut :)

Åh vad kul, hade den kalendern förra året och så kul med nytt lack varje dag :)

Svar: ja jättekul! :)
Julia

Sara

Fint tycker jag :)

Elin

Vilka fina naglar! Jag håller på att utbilda mig till nagelterapeut men gör inte så där fina naglar ännu dock ^^

Svar: vad kul, med lite träning så :) det tar tid!
Julia

Isabell

Wow vilka fina naglar! :)
Kram

Linnéa

Så fint <3

Nä, lisa får inte vinna - har aldrig gillat henne, men som sagt är 110% säker på att hon gör det :(

Ida

Snyggt nagellack! Du är grymt duktig på att måla naglar!

Svar: tack :)
Julia

Elin

Åh, så vackert!

milina.blogg.se

åh snyggt :)

Flisan

Sv: tack så mkt :D

Snyggt :D

NICOLE

Tycker det såg fint ut :D

Boel

Jag gillar det :)

Sv: Visst är det! :)

Fani

Superfint som vanligt :) Så kul att experimentera med massa olika glitterlack nu tkr jag!

lucydee

Vilken rolig kalender :D

felicia

Fint :)

Ida ☯ the sky under the sea

Jag brukar inte gilla strängglitter, men det blev verkligen fint i din manikyr ^^

Svar: inte jag heller, inte när det bara är det iallafall :p tack!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: