slide show

Skumtomtefudge

 
Igår bakade jag och mamma skumtomtefudge, det var superenkelt att göra (använde det här receptet) och sååå gott!
sofia

det är verkligen supergott!

Linnéa

Mmmm, så gott - måste provas :)

Sara

Det är så otroligt gott ! Hann tyvärr inte med det detta året, så får bli till nästa år :)

Svar: ja verkligen :) men du har bakat så mycket annat som låter och ser jättegott ut så :)
Julia

Fani

Grymt! Rolig idé som lät väldigt gott också :)

Svar: ja det är jättegott! :)
Julia

Ida

Ser gott ut!
Svar: Tack :)

MATILDA

Åh så gott :)

♫♪ sandra

åh det där måste jag testa någon gång!

milina.blogg.se

har också tänkt att jag ska göra såna :)

Erica

Kul att göra lite julgodis! :)

Elin karlsson

Svar: Ja visst är det!

Fina bilder, det ser såå gott ut!!

Henrietta Nylund

Så kul och gott!

felicia

låter gott :)

NICOLE

Min vän gjorde såna och ja, det var hur gott som helst =)

Elin Bjurek

Ser riktigt gott ut!! :)

Beatrice Johansson

Det ser väldigt gott ut:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Aina Strand

Ser jättegott ut :)

Hanna

Jag har också gjort skumtomte fudge, två gånger i år faktiskt :) Tyckte dock den blev rätt söt så minskade på sockret den andra gången och då blev det mycket bättre :)

michelle bergström

Mm gott! :)

Kattis

Hoho ser farligt gott ut ju!:P

sv: Ja det var tråkigt men idag kom ny snö och tror att den kommer ligga kvar ett tag!:) Plogbilen har fått jobba för första gången denna vinter!

Svar: det är det också haha ;). jaa det är samma här med, hoppas den är kvar ett tag nu :)
Julia

sofia

Gud vad gott!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: