slide show

Silhouette

 
Lite sen uppdatering idag men har vart och julhandlat i västerås typ hela dagen, kom hem efter 6 nångång. i lucia luckan låg iallafall det här mörkröda/bruna lacket med lite guldigt skimmer i, den är fin men hade önskat att den var lite mer röd istället för brun. vad tycker ni om färgen?
Celine

Lika snyggt som vanligt!

Linnéa

Wow, såååå snyggt <3

Boel

Gud så snygga :D

Sv: Tack!

linda

snygga naglar

- Caroline

Skitsnyggt, som vanligt!

anette

Jättesnyggt! Funderat på att köpa ett lite mer brunt...:-)

Svar: ja gör det :)
Julia

Ida

Vad kul att julhandla!
Svar: Inte så dålig, haha!

Annika

Så snygga naglar! :)

SARA EMILIA

Vilka fina naglar!

NICOLE

Nä jag tycker det var fint som det var faktiskt :)
SV Håller helt med dig! =)

kaffehörnan

Riktigt snygga

Elin

Den var fin, jag gillar dock inte den bruna nyansen och skulle precis som du gärna sett lite mer rött i den :) Älskar dock guldskimret i den.

Svar: ja älskar också guldskimret :)
Julia

Liborius

Love it!

Glad tredje advent!!

Sara Ekman

Läckert :)

Sara

Tycker faktiskt att denna färgen var fin, men förstår vad du menar. Hade kanske varit ännu finare med rött :)

Liza

Personligen så älskar jag denna färg!! :)
Vad heter just denna färg? Varit på jakt efter just denna sååå länge nu! :)
Kram

Svar: jag vet inte riktigt vad man ska kalla den, jag säger bara brunröd :p
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: