slide show

Sharp tailoring

Sorry för de värdelösa bilderna, det var så svårt att fota idag pga vädret.
 
I den andra luckan hittar vi ett ljusgrått/beige lack med lite guldigt skimmer i. tror inte det är en färg som jag normalt sett hade köpt men den är rätt classy och funkar till det mesta. tycker ni om färgen?
Linnéa

Så fina så <3

Emma

Jätte fina naglar! :) Coolt med check-in agent, läste lite om dig och såg att du vill bli det :p

Svar: tack :) jaa det vill jag!
Julia

Sara

Jag gillar sådana klassiska färger, och det blev riktigt snyggt på dig :)

Svar: tack! :)
Julia

Ida Lindborg ♡

ååh, så fina!

Sv: Tack så mycket! :D

NICOLE

Snyggt lack som är bra att ha ;)

Sanna Preifelt

Åh, färgen är helt underbar :)

Sara Ekman

Fint :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh jag hade också velat ha en sådan kalender ju:(

Anonym

Coolt

Svar:
Julia

Pernilla Johansson

Coolt

emiza

coolt

Caroline

Så mycket fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: