slide show

Saker jag ser framemot

Nu i dom här tuffa tiderna med min saknade katt så har jag grävt ner mig i en massa negativa tankar men sen kom jag på att jag faktiskt har mycket att se framemot och att få vara tacksam över så var tvungen att skriva en liten lista:
 
* Att det snart är jul! jag har alltid älskat julen för det är så himla mysigt att vara samlad med familjen/släkten, äta god mat, ge/få julklappar (det är så himla kul att ge julklappar som man är riktigt nöjd med), alla juldekorationer osv. sen är det såklart kul med nyår också och att få klä upp sig lite.
 
* Att jag håller på att ta körkort, ja lite sent kanske eftersom jag fyllde 18 för några år sen men jag har aldrig varit intresserad av körkort (eller ja visst ville jag ha det men har inte känt något större behov av det) eller bilar men nu är jag det och är riktigt taggad och det går faktiskt väldigt bra! dessutom så tänker jag inte lika mycket på min katt när jag kör, jag är mer fokuserad på själva körandet liksom.
 
* Naglar, min nagellackskalender från ciaté och mitt instagramkonto, jag har alltid tyckt det är superkul att måla naglar men det är ännu roligare nu när jag får så mycket positiv feedback från både er men också från mitt IG konto om naglarna som bara växer hela tiden, trodde aldrig jag skulle få över 8K följare på några månader så det känns kul att folk tycker om det jag gör och få en liten confidentboost, jag som egentligen ser så mycket fel i mina naglar. även superkul att själva china glaze uppmärksammar lilla mig!
 
en bild rätt så gammal på mig när jag var glaaad.
Boel

Ibland får en försöka se de ljusa sakerna även när det är svårt :) <3
Oj vad mycket följare du har på instagram, grattis :D

Svar: ja precis! :) jaa jätteförvånad haha men tack :))
Julia

Linnea

Sååå härliga bilder <3

Emmy Lam

Så skönt det låter att körkortet närmar sig! :D

sv;
Jaaa verkligen! :D

Ida Lindborg ♡

härliga saker att se fram emot! älskar också julen! *.* så fin du är, älskar verkligen outfiten!

SV: jag förstår det exakt, jag känner så fortfarande nämligen efter min lilla Skrållan :( ♡

Svar: jaa julen är så mysig :) åh tack du med!
Julia

lucydee

verkligen tråkigt det som hände din katt :( saknande kommer finnas men man får bara tänka att det var för det bästa och sen som du skrev så har du saker att se fram emot :) kanske gör det hela lättare :)

Svar: ja jättetråkigt men hon var jättesjuk så det var verkligen det bästa vi kunde göra för henne. ja precis :)
Julia

MATILDA

Åh den sista punkten är ju verkligen såå bra! :) Glad för din skull!

Svar: hihi tack! :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att körkortet är på väg! :)

NICOLE

Alltid bra att se framemot saker! Håller också på att ta körkortet nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: