slide show

Runway ribbon

 
Idag fick jag det här röda lösglittret från ciatés kalender, jag gillar det jättemycket och det känns som något man bara måste ha till julnaglarna. lyckades inte fånga det på bild men det glittrade så fint irl! ♥
Linnéa

Så himla fina <3

Celine

Alltså så sjukt snyggt!

Elin

Åh, lika dana som mina naglar är just nu ^^ fint!

Henrietta Nylund

Sjuukt fint! :)

Jenny Karlsson

sv: visst är den :)

Åh vilket fint lack! Jätte fina naglar har du också, är det dina egna? :)

Svar: tack, nej det är inte mina riktiga :)
Julia

Isabell

Åh va fint! :)
Kram

Emelie

Gud så snyggt! :)

Ida

Snyggt!

Svar: Det är jobbigt att vara höjdrädd, eller hur? :/

Hanna

Vad fint och juligt lack :)

Nelly

Oh, så fint! ^^

Sara

Juligt o fint :)

Pernilla Johansson

Snygg röd färg... min färg.

Sara

Så otroligt fint :)

Elin

Ser ändå otroligt vackert ut. Önskar att jag kunde fixa mina naglar och hade de intresset. Jag orkar tyvärr aldrig det, tycker också det är alldeles för dyrt att gå och fixa de :/

Flisan

sv: ja :)

snyggt :)

Lovisa

Snyggt!

Liborius

Så snyggt!!

Emmy Lam

Åh vad fint det blev, kan tänka mig att det ser ännu finare ut på riktigt :D

sv;
Härligt att du tyckte det! ^^

Boel

Så fina :D

Sv: Ja, håller med. Politikerna är himla barnsliga :s

Ida

vad fint det var!

♫♪ sandra

snyggt!

Malin Wederberg

Vilken rolig julkalender! Får jag fråga vart du köpt den och vad den kostade..?

Svar: http://www.grandparfym.se/ciat%C3%A9-caviar-mini-mani-manor-p-8602-c-1064.aspx
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: