slide show

OPI Hawaii 2015 Spring Collection

 
OPI's vårkollektion är inspirerad av Hawaii och släpps i februari! Finns inte så många riktiga 'flaskbilder' bilder än men HÄR kan ni se hur färgerna ser ut på naglarna iallafall. Jag älskar den mintgröna längst till vänster, måste ha den!! Gillar egentligen nästan alla lacken men känner inte riktigt att färgerna känns unika, känns som att man sett dom förut liksom. Är ni sugna på att köpa något lack från den här kollektionen?
Kimmey ~ Kung varje dag

Snygga färger!

Ida

Så många fina färger! Är rätt sugen på att köpa något nagellack från den kollektionen!

Linn

så härliga färger i vår!:D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilka härliga färger :)

Linnéa

Åhå, geeeeeee mig hela den kollektionen <3

Sara Ekman

Åh, eftersom det är en Hawaii-kollektion måste jag så klart ha! ;)

Ida Lindborg ♡

Sv: ååh ja :/ jag tänker på allt hela tiden som jag och hon delade tillsammans :/ ååh :(

Svar: jag med, så jobbigt :/ saknar att ha henne i mitt knä :(
Julia

sofia

åh vad snygga färger :D

Kattis

Bakgrundsbilden gjorde ju verkligen att man längtade till varmare breddgrader!:) Jag skulle vilja ha det lila, näst längst bort till höger!

sv: Vart inte ett enda luciatåg för mig heller i år.

Svar: ja eller hur! :)
Julia

Angelica

Älskar deras nagellack!

Ida ☯ the sky under the sea

Åh så spännande! Jag gillar kollektionen i helhet, även om det inte är så annorlunda färger så finns det ju många som kanske inte äger just dessa. Bara det duochroma är något som jag har liknande :)

Beatrice Johansson

Åhh, vill ha typ alla!:)

sv: Ja, jag älskar rött till jul!:) Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: