slide show

Mitt 2014 - del 9

 
 I september fyllde jag år och fick en supersöt thomas sabo berlock, mina föräldrar gjorde en OPI nagellackstårta hahah, såg zara larsson, gjorde om min nagelhörna lite (älskar min lilla nagelhörna ♥), fick min iphone 6 och fotade lite på olika ställen.

Gott nytt år! 
Pernilla Johansson

Oj vilken tårta, passar till dig.
Vilket bra arbetsbord du har för att fixa med naglarna...

Emelie

Åh, låter som en härlig månad! Fina bilder också :) Gott nytt år!

NICOLE

Jättefin hörna :D Och tårtan med :D

SV: Gott nytt år! :D

Emmy

Sjukt fin tårta av dina föräldrar!! Jättefina bilder förövrigt :D:D

Anna - photography, life, style

Superfina bilder och vilket bra år :D

Sara Ekman

Härliga bilder :) gott nytt år :)

milina.blogg.se

gud vilken häftig tårta :D

Linnéa

Härliga bilder <3

Elin Bjurek

Riktigt snygga naglar!! :)

Elin karlsson

Snygga naglar! Är det en tårta, den som ser ut som ett nagellack?
Gott nytt år!! :)

Svar: Ja det är det :))
Julia

Hanna

Gott nytt år! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: