slide show

Members only

 
I dagens lucka låg det här nude/guldskimrande lacket och jag måste säga att jag tycker inte om det alls.. känns inte riktigt som min typ av färg och den var supertunn så jag behövde fyra lager för att få det att täcka. men det går säkert att använda det någongång när jag gör mönster eller så kan jag ge bort det i julklapp till mamma kanske? vad tycker ni om färgen?
 
ps. tack för erat stöd ang inlägget under men jag är nästan helt säker på att min katt inte kommer bli bra igen, gör ont i mig av att se henne lida och jag tror vi måste avliva henne, vi har gjort allt vi kan nu och hon har inte blivit bättre.
Kimmey ~ Kung varje dag

Färgen va fin, men det är tråkigt när man behöver många lager.

Helene

hm, färgen är inte min färg heller, så jag skulle inte velat ha den, haha ;)

Linnéa

Åh, vad snyggt det lacket var - gillar det där lite diskreta :p

Hanna

Jag tyckte färgen var riktigt fin! :)

Emelie

Tycker den va ganska snygg. Men vet inte om jag skulle köpa den själv!

Lydia

Det var nog inte min färg heller..

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Det är superfint :)

Jossie

Åh så ledsamt att läsa om din katt :(

Svar: ja det är väldigt tråkigt! :/
Julia

Sara

Jag tycker det var fint, men känns det inte rätt så ge bort :) Usch vad tråkigt att höra, aldrig kul att förlora en livskamrat :( Styrkekramar till dig ! <3

Svar: nej det känns jättetråkigt! tack så mkt <3
Julia

Pernilla Johansson

Oj vilket jobb du gör med att måla naglarna varje dag.

En annan fråga, jag beställde nagellack av samma som du tipsade om för ett tag sen (ebay, USA) Hur lång tid tog det? Det har gått två veckor nu sen jag beställde.

milina.blogg.se

jättefin färg!

Henrietta Nylund

Jag tyckte faktiskt det var fint! Någon blir ju iallafall glad om du ger bort det i julklapp :)

Ida

Fint!

Åh, synd :(

NICOLE

Tråkigt att du inte gillade färgen, men någon gång kommer den säkert till nytta =)

Och usch vad tråkigt angående din katt. Vi fick avliva vår katt också och det är verkligen tråkigt.

Emelie

Så fint!! Gillade färgen faktiskt! :)

Josephine - Living in London

Helt underbar färg! Vad heter den?

Svar: den heter members only.
Julia

VERONICA - fashion blog

Gud så fina, äskar färgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: