slide show

Last year

 
Lite julbilder från förra året. Julafton om en vecka och är det bara jag som knappt har några julkänslor? Det snöade lite inatt så jag blev glad när jag vaknade och såg att det var vitt och fint ute men det är inte så mycket så det lär smälta snart. Ska iallafall se en massa julfilmer ihelgen och pynta granan så hoppas på att få lite julkänslor då!
Angelica

Har inga julkänslor alls heller, men kul ändå att de kom snö inatt/imorse :)

Svar: jaa hoppas den är kvar till julafton :)
Julia

Ida

Så mysiga bilder!

Sarah

Vilket fint lack :)

Daniella

Vad mysigt det såg ut :) Hoppas att du får julkänslor snart!
Sv: Tack så mycket ^^
Kram!

MADDISENJ.SE

Mysiga bilder

♫♪ sandra

mysiga bilder!

Henrietta Nylund

Superfint nagellack!

Ida Lindborg ♡

åh så mys :*)

Linnéa

Sååå mysiga bilder <3

Celine

Så galet mysiga bilder! Hoppas du får mer julkänslor snart, har också lite mer brist än vanligt på det i år haha!

Anna - photography, life and style

Fina bilder :D

Pernilla Johansson

Det röda lacket gillar jag... snyggt..

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så fint nagellack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: