slide show

Jul/vinter naglar

 
Älskar att måla jul och vinternaglar, så himla kul! Alla naglar på bilderna är målade av mig som vanligt.
NICOLE

Vad fint! Gillade verkligen de vita :D

Boel

Så himla fina!
Skulle inte du kunna skriva ett inlägg, (om du inte redan har gjort det, i sådana fall säga var jag ska kolla hihi), hur du blev intresserad och så himla DUKTIG på att fixa naglar?
Himla intressant :D

Sv: Tack! :)
Nej jag bor inte i Västerås, men det passade bäst för oss att åka dit med anledning av dagen ^^
Bor mellan Enköping och Uppsala :)

Josefine Hallgren

Men gud va duktig du är! :D

Ida

Så fina naglar!

Annika

Sjukt snygga naglar! :)

Linnéa

Sååå himla fina naglar <3

Hanna

Vad fina och juliga naglar :)

Elin

Sv: Tack så mkt! :)

Dom blåa naglarna va jätte fina! Målar du dina naglar med vanligt nagellack? Dina linjer blir så himla raka.. hehe ser katastrofalt ut när jag försöker måla mönster på naglar

Svar: jag använder en en tunn pensel :)
Julia

Sara

Herregud vad du är duktig ! Blir helt mållös :) <3

Svar: åh tack :) <3
Julia

Sara Ekman

Vilka söta :)

Jessica

Åh så grymt snygga! Så duktig du är :)

Svar: taack! :)
Julia

Kimmey ~ Kung varje dag

Så fina!

Malin Wederberg

Fina :D Önskar jag också var sådär duktig.

Pernilla Johansson

Snygga som vanligt... gillar de blå med Zoya "Dream" gissar jag...

Svar: japp det är den, såå fin :)
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Underbara naglar som vanligt! Älskar verkligen cupcaksen :D

Svar: tack :))
Julia

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så mycket fina designer:)

Jennifer

Åh kommer nog apa efter och göra likadana naglar som dom längst ner ;)

Anna - photography, life and style

Vad fina :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: