slide show

Julfint

 
Har gjort det lite julfint i mitt rum idag, julstjärnorna i fönstret har ju vart uppe sen ihelgen men idag fick jag en rosa ljusslinga av mamma så lindade runt den runt min fina hjärtformade nagellackshylla. Blev supermysigt!
Anonym

håller verkligen med din rubrik :D

Sara Ekman

Fint :)

Ljuvliga Dömmar

Så fint! :)

Christina

Så fint det blev med stjärnorna i fönstret och ljusslingan runt hjärtat :) Väldigt mysigt :)

Kattis

Det bästa med vintern är nog fasen all belysning...blir så mysigt!:)

sv: Tackar!:)

bexollila

åå älskar ljusslingor :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Superfint! :)

Linnéa

Fint :p

Ja, rött är supersnyggt till jul, eller kanske vinrött... På jakt efter en klänning i den färgkoden <3

Jossie

Såndär guldig julstjärna har jag med :)

Flisan

Fint :)

NICOLE

Julfint :D
SV: Jaa men absolut =)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Så mysigt!

Ida Lindborg ♡

åh så mys, så fint!

Sv. Tack ♡ grejen är att jag inte kommit över det än, jag kommer aldrig komma över det. Jag vet inte när jag lärde mig att hantera detta, att fatta att det var såhär liksom. Men det var nog när jag märkte att hon aldrig mötte mig i backen, och hon låg aldrig vid mitt huvud i soffstolen som hon alltid gjort, då fattade jag att hon verkligen var borta. Jag lärde mig hantera det med tiden. Min andra katt (Zimba) började lukta på Skrållans lucka som hon gick in och ut genom varje dag, och hon gick hemma här orolig och man har märkt så mycket hur hon verkligen saknat Skrållan. De var riktiga kompisar after all. ♡♡

Svar: jaa, känns konstigt att man aldrig får uppleva det man annars fått göra varje dag :/
Julia

Pernilla Johansson

Snyggt, häftigt med slingan runt nagellackhyllan.

Felicia - Modell

Mysigt :)

Emmy Lam

Sååå fint, den nya ljusslingan blev riktigt bra där :)

Isabell

Åh va mysigt! :) fina bilder!
Kram

milina.blogg.se

åh mys :D

Ida

Jätte fint!

Lydia Elstig

så mysigt!

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Åh vad mysigt :)

Sara

Åh så otroligt mysigt :)

Emelie

Så mysigt och fint de var med julstjärnorna i fönsteret! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: