slide show

Headliner

 
1:a december idag och det betyder att jag äntligen får öppna första luckan i min ciaté kalender. de flesta av er ville ju att jag skulle lägga upp bilder alla lacken så det ska jag göra, hoppas ni kommer tycka om det! här kan ni iallafall se vad som fanns i lucka 1, en teal/blå/mörk turkos/vad man nu ska kalla det för färg som var superenkel att måla med, täckte hur bra som helst och färgen är väl rätt fin, passar till den här årstiden. gjorde lite dekorationer till den också, tänkte göra det till alla nagellacken så kanske det blir ännu roligare att kolla på dom.
♫♪ sandra

härlig färg!

Linnea

Åh, sååå snyggt :-)

Ida ☯ the sky under the sea

Åh vad kul! Ser fram emot att få se lacken i luckorna ^^

NICOLE

Spännande :D
Kul att du kommer lägga upp alla :) Fin färg :D

Emelie

Åh så fin färg! :D

Emmy Lam

Så fin :D

Daniella

Det var en jättefin färg, tycker om den där nyansen!
Sv: Tack! Det är också fint, något simpelt men ändå juligt ^^

Sara Ekman

Härlig färg :)

Lydia Elstig

snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: