slide show

Cupcake queen

 
Idag fick jag ett neonrosa lack med lite lila skimmer i, jag älskar ju rosa så jag tyckte såklart om den här! Pga namnet var jag också tvungen att måla cupcakes men dom blev inge bra alls haha.. jaja vad tycker ni om färgen?
Daniella

Jättefin färg :)
Sv: Ja, TBS äger!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så söta :)

Ida

Åh, så fint!

Svar: Ja, visst är det! :/

Ida Lindborg ♡

Jättefin färg!

Sv. Åh tack så jättemycket! :D

Pernilla Johansson

En rosa färg jag gillar... mina cupcakes skulle inte ens se ut som cupcakes om jag skulle målat dem. Jag tycker de blev fina du har målat.

♫♪ sandra

gulligt!

Jenny Karlsson

sv: det är den också kan jag lova!

Celine

Åh så snyggt alltså!

Linnea

Vilka söta, du är såååå sjukt duktig :)

Elin

Åh vilka söta cupcakes. Önskar jag var så bra på att göra naglar. :)

Emelie

Riktigt snyggt!!

Sara Ekman

så söta! :)

Boel

SÅ SÖTA :D

Sv: Ja, men visst är det :)

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Men alltså... om jag hade vart rik hade jag anställt dig som min privata nagelteknolog!

Liza

Va?! Vadå INTE BRA?!!
Dina naglar blev sååå himla snygga :). Du är verkligen duktig, heja dig!
Ha en fortsatt fin helt vanlig onsdag!
Kram fina

Svar: haha tack! :)
Julia

Nelly

Aw, så söt design ^^

NICOLE

Coolt , du är kreativ och jätteduktig :)

Svar: tack! :)
Julia

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag tycker färgen ser super fin ut:) Men som med alla nagellack vill man helst se färgen i verkligheten.

Svar: jaa sant!
Julia

Emelie

Gud så fint! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina naglar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: