slide show

Ciaté mini mani manor calendar 2014

mina tre favoriter. ↑
 
Såå min nagellackskalender tog ju slut för några dagar sen nu men här kan ni se allt jag fick! Det är en blandning av nagellack, lösglitter och olika dekorationer som pärlor och stickers. Jag är nöjd med kalenderns innehåll, det fanns några lack som jag inte tyckte om men det är bara att ge bort till någon vän eller så. Jag tycker det är en superrolig idé att göra en nagellackskalender och jag hoppas att fler märken hänger på och gör det med, jag kommer iallafall köpa en nästa år med! Vilket nagellack blev eran favorit?
Ellen Delin

Fanns det sån kalender? vad coolt!

Céline

gud så många fina färger!!

Linnea

Sååå snygga lack <3

♀ THE REVOLT ♀

Va fint och va mycket!:DD kul med en hemlig nagellack xD

NICOLE

En superbra idé :) Passade ju dig som handen i handsken :)
Jag gillade något av de blåa mest :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Såå många fina färger!

Amanda Niclasson

Åh vilka snygga nagellack! :) Kram

Pernilla Johansson

Två av dina favoriter är nog de jag gillar mest... den stora flaskan och det mörkrosa glittret
Nu verkar det som det bara finns två nagellackskalendrar jag sett och det är din Ciate och sen Depend.
Man kan tycka att Essie, OPI, China Glaze kan hänga på m.m. märken.

Beatrice Johansson

Älskar det rosa på sista bilden!:)

sv: Tusen tack;) Kramisar♥

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket för tipset! :) och den röda i mitten på sista bilden ser galet fin ut! Hade du den på julafton?? =) KRAM!

Svar: nej det hade jag inte :)
Julia

Elin karlsson

Vilka fina nagellack du har fått :)

Svar: Ja det hoppas jag med!

Anna - photography, life, style

Vilken bra julkalender :D

milina.blogg.se

gillar nog dom rosa bäst!

Emma

Åh vilka fina nagellack du fick med kalendern! Det lilaglittriga var verkligen supersnyggt!
Kram

Boel

Himla många och härligt fina lack :D
Jag gillade typ alla haha ^^

Sv: Ja, det är sjukt! Men ändå spännande på något sätt hihi ^^

Celine

Åh måste nog också köpa den eller någon liknande! Verkade ju riktigt nice!

sawo

Men gud vilken dröm! Alla är ju skitsnygga <3

Emelie

Såå många fina lack♥

Marlene S.R

så fina!

Jenny Karlsson

sv: Tack så mycket :)

Åh vad fina lack, så mycket finare än förra årets som jag hade :)

Sanna Preifelt

Åååh, vad många fina. Det var ju verkligen en investering! :)

Linn

många fina nagellacks färger!

Sara Ekman

Så himla kul kalender! Ville också få tag på den men var slut överallt :/

K- S

Du som är nagelproffs hihi, har du provat Layla thermo colour? :)

Svar: det har jag inte :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Många fina! :)

Flisan

Massa snygga färger :D

Kattis

Det mörkblå glittriga gillar jag bäst!:)

sv: Ja, allt blir så ljust och gnistrigt!:)

Sara

Verkligen många fina lack ! Kan inte bestämma en favorit men gillade det som var mer beige / rosafärgat och alla glitternagellack :)

Henrietta Nylund

Såå många fina färger!

enya

Sv; ohja :)

OMG vilken rolig kalender, snygga!!

Lina Johansson

Åh vilken bra kalender!

Sv: Ja verkligen :D

ingrid

Skulle du vilja tipsa om några nyårs naglar? Kram

Svar: det kommer upp lite bilder på min instagram, naailsbyjulia ikväll och imorn :)
Julia

Sara Navjord

Oj vad mycket nagellack hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: