slide show

Amazing gracie

 
I dagens lucka låg ett väldigt skirt ljusrosa lack, antar att det är meningen att den ska vara tunn och inte täcka så bra men jag gillar verkligen inte formulan på de lacken haha men färgen är väldigt fin iallafall! Vad tycker ni om färgen?
Bea

Jättefin färg!!

G I N A ~

riktigt fin färg :)

Felicia - Modell

Åh vad fint! Supergulligt med smyckena också :)

Sara

Älskar färgen ! Detta är min favorit av alla dina lack du lagt, underbart med smyckena. :) Jag gillar sådan här ljusrosa färg mest på naglar :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Älskar färgen! Den är så enkel men får naglarna ändå att se fräscha och lite exklusiva ut ;)

Linnéa

Gillar verkligen färgen & detaljerna :p

linda

AMazing naglar!

Boel

Gud så sött :D

Sv: Visst är den :)

Ida

åh gud så fint!
Svar: Det skulle vara så underbart om man kunde det!

Daniella

Tycker inte heller om när de tunna, men det blev väldigt fint när du gjorde heltäckande. Påminner mig pärlor(färgen alltså).

Sv: Tack :D
Kram!

♫♪ sandra

åh vilken perfekt färg, har letat efter en sån!

Sara Ekman

så sött med rosetterna :)

Sarah

Ja tkr att de ser fint ut på dej :)

Elin

Wow, vackert med blingblinget :)

NICOLE

Detta var jättesnyggt tycker jag =) Och jättefin design :D

SV: Jaa sant det men nu vill man ju ha snööö ;)

Ida Lindborg ♡

åh herregud så vackra!!

Charlotta Hägg

Sv: Ja, riktigt mysigt:) Och vilka naglar, så fina! Färgen är ju superläcker. Ser lite ut som pärlor fast rosa =)

NICOLE

SV jaa det var det :))
Har du alltid lösnaglar , eller har du långa fina naglar? =)

Zarah Joling

RiRiktigt fina!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: