slide show

Blue aztec

Naglar målade av mig! Jag använde 'butler please', 'bikini so teeny', 'find me an oasis' och 'blanc' från essie, det svarta är gjort med akrylfärg och sen toppade jag med seche vites top coat. Like it?
Julia

Oj herregud vilka balla naglar, hur lyckas du ? Jag själv klarar knappt av att måla mina enfärgade ;)

Julia Clevler
magnific.se

Svar: Mkt träning ;)
Julia

Johanna

Supersnygga naglar :)

VERONICA - fashionblog

Love it! SÅ läckra! :) Ha en underbar kväll tjejen, hoppas din dag varit fantastisk! Kramar!

ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar :)

snyggt!!

Boel

Jätte snygga bilder :D

V I L M A L A ♔

Om jag gillar det!?!?! är stormförtjust bror!!

bexollila

ja de ska bli riktigt kul med en resa och skönt om inte annat :D

SARA EMILIA'S

Åh vad snyggt!

Emelie

Riktigt snyggt! :D

sara

Så läckert!

Hedda Rönnlund

Herregud så snygga!:D

linnea

Fan vad snygga omg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: