slide show

Wanties from river island

Untitled #143
 
River island är en av mina favoritbutiker och jag hittar nästan alltid något snyggt där! gjorde ett collage på polyvore med massa fina saker från RI som jag inte skulle tackat nej till, jag gillar verkligen skorna och mössan. ♥
Linnéa

Guuud så mycket snyggt, gillar verkligen RI... min senaste väska & plånbok kommer därifrån <3

Ebba

Åh vad fina topparna var!
Svar: tackar :)
Ha en trevlig helg!

Natalie

Snyggt!!

♫♪ sandra

massa snyggt!

NATHALIE - Fashionblog

Vilka otroligt snygga plagg, skulle inte tacka nej till de :) kram

marina

sv. Tack så mycket. :)
Vilket härligt collage och jätte fina plagg och accecoarer.

Maja

Åh sjukt snyggt!!:)

Sara Ekman

supersnyggt! :)

Emelie

Åh så mycket snygggggt!! :D

mot plus

snyggt11

fashion

Suepr snyggt! :)

MADDISENJ.SE

De har så mycket fint!

Anonym

bor du i sthlm?det har öppnat en ny butik där:)den e gryym

Svar: Har dom två st nu eller? För jag vet att det finns en iaf :)
Julia

Linn

Mycket fina saker de har därifrån,älskar den butiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: