slide show

Viking in a vinter vonderland

 
Ett annat lack från OPI's nordiska kollektion, har en till som jag inte testat än. det här känns iallafall som en riktig höstfärg, mörklila som nästan ser svart ut! jag gillar egentligen inte lila men mörka nyanser är fint tycker jag. ♥ gillar ni färgen?
Lydia

ja helt klart, väldigt fin färg!

Sanna Preifelt

Whoa, galet snygg färg, perfekt nu under hösten :)

Anonym

Så snyggt

Emelie

Superfin färg :D

Silke

Härlig färg, perfekt för hösten o gråa kläder!! :)

Ida Lindborg ♡

åh så fint!

Sv: Tack så hemskt hemskt mycket! :D kram

NATHALIE - Fashionblog

Perfekt färg inför hösten, snyggt!! :) kram

Sara

Underbar färg :)

Linnéa

Ja, jag älskar låten, hans röst & texten <3

sara

Läckert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: