slide show

Tv serier

 
Här är några av mina favoritserier som jag kollar på mer eller mindre. nu till hösten börjar det ju sändas nya säsonger vilket är perfekt till de gråa höstdagarna. idol börjar nu på måndag, project runway US har precis börjat och den amerikanska versionen (tyra banks är ju bäst!) av top model börjar snart. vilken är eran favoritserie? tipsa på!
mot plus

kul med idol igen ju! ^^

Olivia Magnusson

Jag kollar på The vampire diaries, the originals, the carrie diaries, Idol, Paradise hotel, Big brother & top model :D

sv: hihi tack :D
kram❤

NATHALIE - Fashionblog

Så bra serier och älskar att de börjar massor nu till hösten :) kram

jag följer american horror story. sjukt bra är den!

Michelle Gawronska

Min favorit serie är tvd :)

Svar: många verkar tycka de är bra, får ta och kolla på ett avsnitt och se om det är nåt för mig :)
Julia

Ida Lindborg ♡

mina absoluta favoriter är just nu 90210, TVD, TW och Andra Avenyn <3

Sv: Tack så hemskt mycket! :D

fashion

Är the hells bra? :)

Svar: ja det tycker jag fast jag gillade the hills mer förut än vad jag gör nu men kan se något avsnitt ibland :)
Julia

Har bara sett PLL av dessa. Mina favoriter är House, The Mentalist, Lost och Pokémon!

MADDISENJ.SE

Jag är beroende av pll :p

Av diverse olika anledningar har bloggen legat nere större delen av sommaren tyvärr. Nu är jag dock tillbaka och möter hösten med att återigen satsa på bloggen! Hoppas du vill fortsätta följa mig och att du kanske till och med kan finna lite inspiration hos mig :) Kram från mig

Svar: PLL är bäst :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: