slide show

Tour eiffel

En liten throwback från nästan precis ett år sen när jag och mamma var i paris och åkte upp till 2:a våningen i eiffeltornet. ♥
Linnéa

Åh, har aldrig varit i paris, måste dit nån gång <3

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :D

Så fina bilder! Älskar stadsbilder! :)

Karin

Så fint! :)

Ellinor

Så fina bilder!

SV: Ja de var faktiskt väldigt gott :)

Ida Lindborg ♡

såååå vackra bilder!

Sv: Åh tack! :D

fashion

Ohh va fint :D

Ebba

Åh vad fina bilder!

Svar: tack så mycket :)

VERONICA - fashionblogg

Men gud så vackert, min drömplats! Vad underbara bilder :) Ha en underbar fredag och hoppas du får en fantastisk helg, kramar på dig!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag ska fira nyår i Paris:D

NATHALIE - Fashionblog

wow vad häftigt :) kram

Erica

Åh, eiffeltornet! Dit vill jag med nån gång! :)

sara

Härliga bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: