slide show

Suzi has a swede tooth

Testade det här nagellacket från OPI's nordiska kollektion för nån dag sen. jag gillar verkligen den rosa färgen men det är väl inget speciellt unikt lack men man kan aldrig ha för många rosa nagellack haha! den är iallafall väldigt enkel att måla med och namnet är ju lite roligt med för oss svenskar. ♥ gillar ni färgen?
Lollee

Gud sååå fiiint!

Sara

Sådana naglar skulle jag vilja ha, verkligen supersnyggt :)

Ida Lindborg ♡

Fiint!!

Sv: hihi ja, tusen tack! :D

Moa

färgen var himla fräsch! :)

Beatrice Lind

RIKTIGT snygg färg! :D <3

Kajsa-Stina

sv: Tack snälla! :)

Fint negellack verkligen. Älskar färgen!
Hur är det annars med dig idag? Planer inför dagen? :D

marina

sv. Tack visst är dem. :)
Vilka fina långa naglar du har. Är det dina egna? :)

Sara Ekman

jättefint :)

Sarah

Ja älskar rosa :)

johanna

Såg kollektionen idag för första gången och blev faktiskt inte så exalterad. De ljusaste färgerna passar inte in i hösten även om de är fina och de bruna var inge speciellt. Men vad tycker du?
Tvekade till "do you have this colour in stockholm" fast köpte den förut, men håller på och målar naglarna nu, såååå snygg :D
Nästa köp blir nog den glittriga.

Svar: ja jag håller med men tycker det är lite kul med ljusa färger ändå men de bruna gillar jag inte! sen ser jag inte heller nån direkt koppling till norden heller :s
jaa den har jag och den är jättefin sen har jag den glittriga med men har inte testat den än! :)
Julia

rebecca

Så fin färg!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: