slide show

Snapdragon

 
Här är ett par naglar jag målade förra veckan som jag inte lagt upp än! testade mitt nya nagellack från seche som är riktigt bra, superlätt att måla med och täcker väldigt bra. färgen älskar jag också! ♥
 
ang. branden så har det varit ett tjockt moln av rök här tidigare idag och folk som bor ca 1 mil från oss har fått evakuera, vi har klarat oss hittills men det är jobbigt med röken.
OSLOFRU

Snyggt! :)

KP

Surt det där med branden! Får hoppas ni slipper evakuera.. dessvärre verkar det ju inte finnas något stopp på skiten. :/

Svar: ja det hoppas jag med! nej det blåser så mkt så den sprider sig fort :/
Julia

Riktigt snygg färg! Älskar't!

linnea

snyggt lack!!

Ida Lindborg ♡

åh så fina!

SV: hihi ja fantastisk! :D åh tack!

NATHALIE - Fashionblog

Vilken jättehärlig färg på nagellacket, gillar de starkt :) kramkram

Sara Ekman

Läcker rosa färg :)

fashion

Super snygga :D

Hanna

Åh vilken snygg rosa färg! :D

Linnéa

Sååå himla fina <3

♀ THE REVOLT ♀

vilken fin färg!

Det där med branden är hemskt! hoppas ni slipper att vara tvungna att evakuera. Man får hålla tummarna att branden inte sprider sig!

J o h a n n a

Så himla fina!! Önskar att jag vore bra på måla naglarna. Du har inget tips på hur man inte ska få det kladdigt och all färg runt? :D

Svar: jag lämnar alltid ett litet mellanrum mellan nageln & nagelbandet och tar bort det som kommer utanför med tops dränkt i remover :) kunde inte kommentera något inlägg i din blogg så du vet :s
Julia

Ebba

Svar: ja tyvärr gör det väl det! Min pojkvän låg & läste imorse om lastbilschaufför som hamnat i elden, läskigt dedär!

sara

Läckert! :)

Felicia

Snygg färg, och fy för branden, mormor och morfar bor i heby och har också röken!

puss

Svar: ja nu vill vi ha regn här, har inte regnat på flera dagar :/
Julia

Anonym

Så snyggt

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla fin färg det var!:D

sv: oki, tack för tipsen:D Kramisar♥

Emelie

Gud så fina!! :)

Ida Lindborg ♡

snygga!!

Sv: åh tack!!!!! :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: