slide show

Skogsbrand

Lite blandade bilder från den senaste tiden. ni kanske har hört om skogsbranden i sala?(det brinner inte i sala, vet inte vart folk har fått det från men jag trodde det brann där innan jag hade läst om det) jag bor nära det så när vindarna kommer hit är det inte kul, skogen på bilden längst ner är inte den som brinner utan jag tog den bara för att röken syns mest där, det skulle egentligen vara soligt också. igår (och inatt) luktade det rök i hela lägenheten och det var helt rökigt överallt, så otäckt när det är så nära! men men snart ska jag iallafall möta upp en vän som jag inte träffat på ett tag så det ska bli kul att få catcha upp lite. ♥
Erica

Jag hörde om branden av mormor på telefon idag. De bor några mil från Tierp (har inte riktigt koll på var Sala ligger i förhållande till det dock) och berättade att de kunde känna lukten av röken ända dit... :p

Svar: jag vet inte heller hur nära det är men branden är inte exakt i sala heller utan lite utanför men nu har den spridit sig mkt.
Julia

Sara

Läskigt med branden :/

ebba

svar; åh tack :) vad jobbigt att bo så nära branden, hoppas dom får släck på den snart!
kramis

Boel

Ursh hörde om branden! Obehagligt :(

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Läskigt med skogsbranden:(

Svar: ja speciellt eftersom vi bor så nära :o
Julia

V I L M A L A ♔

nää det har jag inte hört talas om, vad sjukt :o Fina bilder iallfalL!!

Svar: står mkt om den på aftonbladet, så otäckt :o
Julia

Felicia

Mina morföräldrar bor i Heby, så dom har drabbats av all jäkla rök iaf!

puss

Svar: jaa det har varit mkt rök här med!
Julia

Johanna Svensson ♡

Så fina bilder! Och usch den där branden lät inte alls kul :/

Amanda [SPONTAN]

Usch så obehagligt! Har ni blivit tvungna att evakuera?

Svar: nej men min kompis har fått det och andra i närheten :/
Julia

Johan

Usch vad hemskt... Är det någon risk att ni får evakuera också? läste och såg att de hade börjat göra det igår. Det är så hemskt...

Svar: det finns väl risk men det blåser inte hit just nu men man får väl vara förberedd..vet många som fått lämna sina hem iaf :/
Julia

Julia

Sjukt obehagligt! Bor i Västerås men åker igenom Sala för att ta mig till jobbet, har också massa vänner i närheten. Svärföräldrarna fick bla evakuera deras hus, hoppas det klarar sig :/ sjukt obehagligt och så mkt rök! :(

Svar: Ja det är inte kul de här! :/ hoppas dom får flytta tillbaks snart!
Julia

fashion

Gott med vattenmelon!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: