slide show

Pastel aztec

 
Målade dom här för någon dag sen, haha har gjort så mycket naglar den senaste tiden så det är några st som jag inte hunnit publicera på bloggen än men vill ni se alla så kan ni följa mitt nail art instagramkonto->naailsbyjulia.
jossan

Jättefina! :)

sv: Ja tack, det blev det också! :D

Ida Lindborg ♡

snyggaaa!!

Sv: åh tack! :D

J o h a n n a

HAR DU MÅLAT DE SJÄLV!??! :O

Sv. tack :D

Svar: jaa det har jag :))
Julia

SARA EMILIA'S

Men gud va duktigt du är! :D

Moa Persson

du är grym på att måla de!! :))

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar! :)

Linnéa Alpsten

Men herregud! Du är grymt duktig!!!! :D

Svar: tack :D
Julia

Linnéa Alpsten

Skulle det vara okej med dig att jag tar en bild från detta inlägg och länkar det i ett inlägg på min blogg? Jag vill sprida inspiration (naglar då) för mina läsare, jag målar inte naglarna så mycket så det är ju toppen om dom börjar läsa din blogg och får inspiration här. :)

Svar: ja det kan du så länge du länkar till min blogg :D
Julia

Linnéa

Åh, såååå tjusigt <3

NATHALIE - Fashionblog

Dessa föll verkligen mig i smaken direkt. wow så snyggt :) kram

Fint som alltid! :)

Kajsa-Stina

Åh jag älskar också att hålla på med naglarna o måla dem :D

Svar: det är så kul :D
Julia

sara

Guud så läckert! :)

✭wilma✭

men gud så duktig du är. Så himla snygg ju(!)

☆Joanna☆

galet fina!

Jenny

Super snyggt! Du är sååå duktig! :)

Svar: Tack! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: