slide show

På min önskelista

Några saker som jag vill ha just nu! ett par svarta, lite slitna jeans (som på bilden) perfekta höst/vinterskor från johnny bulls och några nagellack från OPI's höstkollektion, tror att jag ska beställa lacken från ebay. ♥
VERONICA - fashionblogg

Gud så läckra skorna va! To-die-for! :) Ha en underbar dag tjejen, kramar!

ɑ n n i k ɑ

Så snygga skor :)

Lydia Elstig

Skorna var riktigt snygga!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kan man köpa lacken billigare från ebay? Ibland tycker jag 150:- är lite väl blodigt för ett nagellack:(

Svar: jaa det är mycket billigare där! nu kommer OPI höja priserna till 155 istället för 150:- så ja mer värt att köpa på ebay :)
Julia

Felicia

Så snygga boots!

SV: taaaack den har jag sytt och gjort själv, löv it!

puss

Ebba

Svar: ja riktigt Nice! Åh vad snygga skor :)

Linnéa

Snyggt! Har ett par liknande svarta boots fast från K.Cobler, sjuuuukt sköna <3

Ellinor

Det där hade inte vart fel att i garderoben!

Sara Ekman

Snyggt :)

Anonym

Älskar nagellacken!

NATHALIE - Fashionblog

åh, vilka supersnygga skor :) kram

Linnéa Alpsten

Läckra skor! :D

bookofems.blogg.se

love the shoooooose!

sara

Snygga saker!

fashion

Snygga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: