slide show

NYC shopping - del 9

Äntligen är naked2 paletten min, älskar verkligen färgerna! perfekt till både vardags och fest sminkningar.
Lydia Elstig

Jättefina färger!

Linnea

Åhå, ge mig :)

Linnéa Alpsten

Jag vann en gång en kopia av Naked2 paletten, den var jättedålig så jag var superbesviken. :( Hoppas din är bättre! :D

Svar: den från viva la diva? min är jättebra verkligen :D
Julia

♫♪ sandra

den verkar bra!

fashion

Ohh så kul!! Och färgerna är super fina :D

Sara Ekman

Fina färger :)

Fitchis

Har den! Den är såååå bra, använder den varje dag. Ögonsguggorna är nästan slut haha. Har du hunnit testa den? :)

Svar: jaa jag har använt de några gånger nu, riktigt bra är dom! :)
Julia

Riktigt fina färger!

Julia

Den har jag också, använder den ofta till vardags men funkar också till fest, såå fina! :D Är du nöjd med din hittills? :)

Svar: jag är grymt nöjd med min! :D
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där vill jag också ha!

Svar: den är såå bra och färgerna är jättefina så förstår det ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: