slide show

NYC - del 8

Efter ground zero råkade vi även gå förbi en brandstation som låg nära och de som jobbar/jobbade där hade varit med och släckt och hjälpt till efter attacken.
en isglass satt fint i värmen fast den var egentligen inte så himla god, var mest bara is haha..men skönt med något svalkande.
här satt vi på båten påväg ut mot frihetsgudinnan!
en del av manhattans fina skyline.
i nästa del tror jag det blir lite bilder från kronan, jag har så himla mycket bilder från den där dagen haha!
 
Amanda [SPONTAN]

Så häftigt att ha varit där!

Ebba

Svar: ja så himla sköna & älskar modellen!
Villa härliga bilder!

Linnea

Sååå underbara bilder <3

Erica

Måste åka till New York nån gång! :)

Sara Ekman

fina bilder :)

♀ THE REVOLT ♀

Sista bilden! Jätte fin! :D älskar höga byggnader!:D

Svar: tack, jag med! :D
Julia

fashion

Härliga bilder!! Isglassen såg sjukt god ut :D

Moa

ååh har alltid velat testa den "glassen" fasten det bara är is haha :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Underbara bilder!

Mikaelas tårtor och bakverk

Haha vilken rolig glass, aldrig sett en sån förut!

Johanna

Fina bilder!

NATHALIE - Fashionblog

Så underbara bilder, blir så bara så sugen på att åka dit ännu mer nu :) kram

Louise

Åhh va nice :D

Julia

Så fina bilder, ser så otroligt fint ut där :)

bookofems.blogg.se

längtar tillbaka!!

Fina bilder! Måste verkligen åka till New York någon gång! :)
Dina bilder är rätt stora va? För det tar lång tid innan jag kan se dem... tänkte om det är därför eller om mitt internet är sjukt segt, haha.

Svar: mina bilder är 800px så jaa hehe..men vet du hur man ska göra för att ha stora bilder utan att det laddar segt? :o
Julia

Lydia Elstig

Jättefina bilder!

Christina

Åh vad kul att vara i NY :) Fina bilder :)

Svar: Tack fast jag är inte där nu ;)
Julia

Felicia

Vill verklgien resa dit ngn dag!

puss

Ida Lindborg ♡

hääärliga bilder!!

SV: hihi ja fantastiskt! :D

Svar på ditt svar (min kommentar i det här inlägget): ÄR dina bilder 800px eller är de större men du laddar upp dem på bloggen i 800px? För de flesta är över 2000px men man laddar bara upp dem så stora som de är på bloggen. Men för bäst kvalitet så kan du ta in dem i ett redigeringsprogram, typ Photoscape Picmonkey.com eller liknande. Så väljer du att bara göra dem 800px stora och sen sparar du dem, och när du laddar upp på bloggen så tar du så stora du har.

Svårt att förklara, men här är ett exempel:
Bilderna är från börjar t.ex. 2500px.
1. Jag tar in bilden i Photoscape eller Picmonkey och gör bilden mindre. I mitt fall 800px eftersom det är vad jag har i bloggen.
2. Jag sparar bilderna precis som vanligt.
3. Jag laddar upp dem på bloggen i 1000px för bästa resultat.

Eftersom bilderna bara är 800px så kan de inte bli större när du lägger upp dem på bloggen.

Hoppas du förstår! :)

Svar: taack för hjälpen! :D
Julia

Johan

Häftigt det där. Snacka om en resa för livet :)

SV: Ja, det är jättekul tycker jag! Jag är en riktig nostalgiker :P Älskar att titta tiööbaka och minnas :)

Tove

Älskar NYC! Så underbart! :D

Svar: jaa bästa staden! :D
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: