slide show

NYC - del 14

Lite fler bilder från 4th of july! har aldrig sett så mycket fyrverkerier förut, det var så himla coolt!! jag har en liten film också där jag klippt ihop olika klipp från resan, bl.a från 4th of july, är det något ni vill se?
efter att fyrverkerierna var slut tog vi tunnelbanan tillbaks till manhattan och grand central terminal.
vi åt lite nattmat senare och kollade på empires lightshow. ♥
nästa år vill jag fira 4th of july i NY igen, det var så kul och härlig stämning åh!
Linnéa

Coola bilder <3

F E L I C I A

så coolt!!
vill se videon också!!

Emilia

Vad coolt det låter! Bilderna på fyrverkerierna ser verkligen häftiga ut.

fashion

Fina bilder! :D

Ninni - Foto & Vardag

grymma bilder :D

Sara Ekman

Älskar fyrverkerier, så himla fint!! :)

Hanna

Vad fina och färgglada bilder :)

jossan

Åh vilka fina & häftiga bilder!:D

sv: Ja det var den allt :D

Sofia

Tack så mycket :D Kram!

sara

Häftigt och kul att ha varit där just den 4 juli! :)

Sara

Häftigt :)

Emelie

Alltså åh så underbart!

SARA EMILIA'S

Åh vilka fina bilder!

Svar: tack :)
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oj vad mycket färger och så det blev. Jag kan tänka mig att det som skjuts på nyårsafton här i SVerige inte är någonting emot det där haha

Svar: verkligen inte haha
Julia

Sarah

Så mysigt me fyrverkeri :)

Julia

Åh va kul det verkar vara! Hade också gärna velat vara där och uppleva det nångång :)

Linn

Häftiga bilder!:)

Ida ☯ the sky under the sea

Så fina bilder! Ser hur najs ut som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: