slide show

NYC - del 11

Påväg ner från kronan i frihetsgudinnan.
var tvungen att testa en pretzel för det ska tydligen vara typiskt new york (dom finns seriöst överallt där) men ärligt talat kan jag inte förstå hypen med den, det smakade ju knappt nånting? påminner lite om salta pinnar fast i brödform.
Sara

Lite avundsjuk på dig som varit i NY. Men får åka dit när vår dotter är lite äldre, nu är hon bara 6 veckor :)

caroline ♡

Sv: Visst är hon! Så himla mysig men tycker inte om att man bär på henne vilket kanske syns ;) hshs

fashion

Super fina bilder! :)

Olivia Magnusson

såå härligt, har med varit där!!

sv: hih tack :D
kram♥

Ebba ♥

Åh vilka fina bilder!!

Jennisbeauty

Men alltså... Vilka bilder! :D kram

E.W

Tack så jätte mycket ! :) Vad glad jag blir.
Dina bilder är ju fantastiska. NU vill man bara ut & resa!

Ida Lindborg ♡

ååh så härliga bilder!!

Sv: Tusen tusen tack! :D kram

NATHALIE - Fashionblog

Verkligen underbara bilder :) kram

fina bilder!

Linnéa

Härliga bilder :)

Linnéa

Så häftiga bilder :)

Erica

Jättefina bilder! New York är verkligen ett ställe som jag vill åka till någon gång! :)

Sarah

Den ser inte god ut :P
O ja gillar inte salta pinnar hlr :P

sara

Så fina bilder, måste verkligen åka dit snart! :)

Christin

vilka fina bilder! Förstår inte heller pretzel grejen...tror man måste vara uppväxt med det för att verkligen uppskatta det ;)

Svar: jaa säkert ;) läste att man skulle ha senap på också men det lät bara ännu vidrigare haha!
Julia

Johan

Häftigt med frihetsgudinnan! det var en upplevelse kan jag tänka mig? :)

Svar: det var det verkligen :)
Julia

NATHALIE - Fashionblog

Så magiska bilder :) kram

Ida ☯ the sky under the sea

Jag gillade inte heller pretzels.... jag hade väntat mig något sötare, men så var det salt och inte socker x)

Svar: haha jaa eller hur samma här!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: