slide show

Månadens design


 Några naglar som jag målat under augusti, vilken är eran favorit?
NATHALIE - Fashionblog

wow så snygga :) Föll mest för den andra designen! Så fint. kram

Bec

2an var ju riktigt cool :D

Boel

Otroligt snyggt :D

Christina

Herregud så duktig du är :) Kan verkligen inte välja en :)

Sara

Nr 4 är verkligen min favorit :)

Emelie

Åh alla var ju superfina! Men 1an och 7an är nog favoriter :)

Linnéa

Ja, jag har en riktig förkärlek till village candle & yankee candle <3

Sarah

Så sjukt duktig du e :)
Jättefint :)

Beatrice Johansson

Så sjukt duktig du är! Min favorit är den rosa med leopardmönstret:)

sv: så kul att du tycker det:) Kramisar♥

fashion

2,3,4,5,7,8 :D

VERONICA - fashionblog

2och 4 är mina favoriter! :) Ha en underbart fin onsdag tjejen, hoppas din dag blir grym! Kramar!

sara

Gillar alla men nummer 5 är nog mest min stil! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du är så himla duktig. Jag orkar aldrig måla mina naglar så avancerat, men lackade är de alltid i alla fall:)

Sara

Haha som sagt, försöker välja favoriter här men det är fullkomligt omöjligt. Tycker alla är lika grymma.

Du är verkligen sjukt duktig!

Svar: haha tack :D
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

De första! De fjärde kommer tätt efter :)

Petra

hoppas du har haft en bra helg

Katta

Så fina allihopa! Men 1, 2, 3 och 4 var mina favoriter :).

Jasmine

Vilka fantastiskt fina naglar! Jag kan omöjligt välja min favoritdesign.
Kram

Lifejj - tre månader i Algeriet

1, 4, 5 och 7 är jättefina! :)

Em

Åh så häftiga! Gud vad duktig du är!

Julias skönhetsblogg

Riktigt snygga allihop! Nail art är så himla kul! Duktig du är :)

Svar: tack! :))
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: