slide show

Johnny bulls

De perfekta höstskorna är inköpta! satsade på riktig kvalité den här hösten, annars brukar jag alltid ha boots från skopunkten och kvalitén är väl inte alltid den bästa därifrån. läste också att johnny bulls skor är stora i storleken och jag ligger mellan 37/38 så tog en 37:a och dom sitter perfekt. ♥ är supernöjd!
MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: ja, självdå?
Julia

mot plus

snygga!!

Moa

ååh shit så snygga!!

Frida-Maria

Så himla snygga!

Elin Bergman

As snygga ju! Vågar man fråga pris?

Svar: 1195:- :)
Julia

Chanelle

Snygga! :)

Linnéa

Åh, dom är ju sååååå snygga <3

sataaaaaaaan så snygga!!

NATHALIE - Fashionblog

åh vilka snygga, wow skulle inte tacka nej till de :) kram

Felicia

Riktigt snygga!! *_* vad kostar dom?

Svar: 1195:- på nelly :)
Julia

Emelie

Så himla fina! Har likadana höga :)

Ebba ♥

Supersnygga!!

ɑ n n i k ɑ

SV: tack så mycket :)

bookofems.blogg.se

sjukt snygga!!!

Kajsa-Stina

sv: Ja eller hur! Älskar nya mobiler så det ska bli skoj att köpa en ny :)

Så snygga skor! Vad har du annars hittat på idag? :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oftast är det värt att köpa lite dyrare skor. Kvalitén brukar vara så mycket bättre. Tyvärr lider jag av sådan beslutsångest att jag inte kan välja vilka jag ska köpa bara:P

Svar: ja precis, det blir ju dyrare i längden om man ska köpa flera billiga skor :)
Julia

Anita

Snygga! :D

Linnéa Alpsten

Supersnygga! :D

Maja

Riktigt snygga boots! Jag har ett par halvlånga bruna och jag trivs super i dom!
Kolla gärna in min blogg, kram :)

♫♪ sandra

snygga!

sara

Riktigt snygga! :)

Elin Bergman

Svar: Ahh det var inte så jätte farligt iallafall :)

Sarah

Kul me nya skor :) Najs att dom passa så bra :)

emelie

Snygga:)

ebba

så himla snygga, vad kostade de & vart kan man få tag på dom? :D
har just nu frågestund på min blogg och skulle bli jätteglad om du ställde lite frågor :)
kramis

Svar: 1195:- på nelly men dom är slutsålda just nu :)
Julia

fashion

Super snygga! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: