slide show

International nail art day

 
Idag är det en lite speciell dag för alla nail artists för 2:a augusti är sen förra året INAD (international nail art day) så det är ju superkul att vi har fått en sån dag! för att fira gjorde jag ett par galaxy naglar, älskar att måla dom. toppade med CG 'fairy dust' för att få en riktig galaxyeffekt. ♥ gillar ni dom?
rememberthiis.blogg.se

Häftiga & sygga!

johanna

snyggt!
haha, visste inte att det fanns en sådan dag, coolt! :)

Matilda - Skönhetsblogg

snygga!! jag älskar fairy dust, dock tar det sån tid innan den torkar :/

Svar: jag använder snabbtorkande topcoat efter så det har jag inte märkt av :)
Julia

Tove

Jättefina! :D

Hanna

Jag hade ingen aning om att de fanns en sådan dag ^^ Naglarna var super snygga! :)

Mikaelas tårtor och bakverk

Superfina! Du är så sjukt duktig.

fashion

ASSÅ NEJ.... Snälla vet du att jag döör bara när jag ser dina naglar du är så duktig!!! :D

Svar: haha tack :D
Julia

♀ THE REVOLT ♀

Jag älskade dem! Kul med en egen dag xD visste faktiskt inte att den fanns :PP

sara

Så läckra!

VERONICA - modeblogg

Förstår du hur duktig du är? SÅ fina naglar, skulle drömma om att få mina naglar gjorda av dig! :) Ha en underbar söndag tjejen, kramar på dig!

Svar: åh tack :D
Julia

Erica

Riktigt snyggt! Tror dessa är en av mina favoriter av de du lagt upp! ;)

Ebba

Åh vad balla!

Svar: tack så mycket :)

Sara

Riktigt fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: