slide show

Hårtips

Måste bara tipsa om det här schampoot, balsamet och inpackningen som jag använt i snart 1 år och det funkar verkligen bra på mitt hår. mitt hår är väldigt tunt och slitet (älskar att platta och locka mitt hår) och det enda som kan rädda det är ju att toppa det men jag har iallafall märkt att det slitna inte syns lika mycket sen jag började använda de här produkterna så dom gör ju lite skillnad iallafall! jag använder inpackningen i en varm handduk en gång i veckan och håret blir så lent efteråt. tipstips!
ida foto. ♛

bra tips! :D
sv; tack snälla du ❤

Hanna

Vad roligt med lite tips! Jag har balsamet från samma serie fast för färgat hår, fungerar bra för mig! :)

ɑ n n i k ɑ

SV: tack så mycket :)

michelle bergström

Sv: tack så jättemycket! :)

Linnéa

Ska hålla utkik efter dessa produkter <3

Boel

Bra tips ^^

Sv: Den är bra :)

Filippa [FIDELIPPAN.SE]

Superbra tips! Jättefin bloggdesign, har du gjort den själv? :)

Svar: tack, nej det är sannasrum.se som gjort den men bilderna i headern är mina :)
Julia

Emelie

Åh härligt tips! Måste nog kolla in dom där produkterna :)

mot plus

vilket bra tips! =) Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: