slide show

Diamond crush

Idag har mina naglar matchat vädret lite hehe men att det regnade tidigare idag gjorde inte mig nåt, det kändes ganska efterlängtat pga skogsbranden här i västmanland som äntligen börjar lägga sig, vi har inte haft nå rök på flera dagar nu så det är skönt! iallafall så ser nagellacket på bilden lite tråkig ut men den är finare irl. ♥
♫♪ sandra

- tack :D

Johanna

Såå fina!

Linnéa

Ja, jag tycker att dom textraderna är hur bra som helst :p

Riktigt fint!

Ida

så fint! :)

SARA EMILIA'S

åh så fina naglar!

loviisaaa

FIna!!

Sara Ekman

Läckra! :)

♀ THE REVOLT ♀

Wow, va vackra!:o

Moa

SNYGGA! :))

sara

Guud så läckert! :)

VERONICA - fashionblog

Glitter är ju min stora favorit, SÅ fint! :) Gillar verkligen detta, bara måste få hem det :) Ha en underbart fin tisdag, kramar på dig!

Sara

Så otroligt snygga naglar ! :)

Emelie

Så himla fint lack! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Funkar det där peel off lacket bra? Jag har inte köpt hem och testat.

Svar: ja den funkar bra men det skavs lätt av så det kan gå bort innan man vill att det ska bort..
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Snyggt med silver-textur-lack ju :)

fashion

Super fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: