slide show

China glaze x2

 
När jag målade mina naglar med det rosa lacket igår kom jag och tänka på min hatkärlek jag hade mot 'pink voltage', hittade inlägget jag skrev i februari 2011 som ni kan läsa här. nu några år och CG flaskor senare har jag lärt mig hantera jobbiga nagellacksformulor och CG har blivit ett av mina favoritmärken, det trodde jag inte skulle hända då haha. men iallafall, gillar ni naglarna? ♥
Agnes

Riktigt snygga!

fashion

Faan vad snyggt!! Kommer kanske fixa mina naglar imorgon! :)

Svar: ja gör det! =)
Julia

Ebba ♥

Åh vad fint, så duktig!!

Erica

Fint, som vanligt! :)

Tove

Alltså gud va duktigt du är! :O <3

Svar: tack :D
Julia

Linnea

Åh, tjusigt :)

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :)

Gillar inte orange, men de var rätt coola ändå!

Emelie

Men alltså åh så fiiiint! :D

Linnéa Alpsten

Rosa och orange är så nice ihop. fint! :)

Jonna

Men herregud vad duktig du är! Verkligen inspirerande :) Jag har precis kört igång en tävling på min blogg, så kolla gärna in och delta! Kram <3
http://glossfashion.com/jonnadahl/2014/08/12/tavling/

Sara

Så otroligt snyggt, du är verkligen duktig :)

Svar: tack tack :)
Julia

Sara Ekman

Jättesnygga :)

Olivia Magnusson

gud va läckra :D

sv: hihi tack :D
kram❤

Svar: tack! :D
Julia

Emelie

shit vad duktig du är med naglar!

Svar: tack :D
Julia

herregud vad duktig du är!!

Svar: tack :))
Julia

THE REVOLT

Vackert!:D

Moa

supersnyggt när det var två färger! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: