slide show

Capacity to see beyond

Testade ett nytt nagellack från china glaze 'the giver' kollektionen, den har inte släppts i sverige än (vet inte om den kommer göra det heller men hoppas!) men jag köpte min på ebay. alltså jag älskar det här lacket!! den är lika fin irl som på bilderna och är superenkel att måla med, åh. ♥ ♥
♀ THE REVOLT ♀

ÄLSKAR färgen!:D synd att den inte säljs i Sverige :/

bookofems.blogg.se

snygg färg! :D

så fina naglar du har!

Ebba ♥

Åh, så fint nagellack!!

Linnéa

Åh, supersnygg färg <3

fashion

Snyggt!! :D

Kajsa-Stina

sv: Hihi ok! Ja vi får läsa på teorin o övningsköra så vi får det där förbaskade körkortet snart! :)

Åh så fint nagellack! Älskar färgen verkligen :)
Hur är det annars med dig idag? vad har du hittat på? :D

E.W

tack så mycket tjejen:D
himelskt fint de där nagellacket....

Hur står det till?

Emelie

Åh så fin och somrig färg! Älskart! ;D

Nelly

Vilken härlig färg :)

Emelie

Snyggt:)

Ebba

Svar: åh tack :)
Snyggt!

Sara Ekman

vilken fin färg :)

♥ Sojka ♥

Det var snyggt! Hade passat min frissa! :D

NATHALIE - Fashionblog

Vilken underbar färg, så snygg :) kram

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Blåa naglar är snyggt :)

SOPHIE

vilken otroligt underbar färg :)

Olivia Magnusson

Så fint, har du nagelförlägning? Isåfall vilken typ? :D

sv: hihi tack :D
kram ♡

Svar: gelé :))
Julia

Sofia

snyggt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Älskar färgen :)

Ida Lindborg ♡

åååh såå snygga!!!

Sv: tack så jättemycket! :D

Natalie

Galet va snygga naglar!!

Ebba Axelsson

Gud så snygg färg, älskar den!

Sara

Helt underbar färg :)

Miss Åberg

Älskar färgen! :)

E.W

hihi ja. de satt där de skulle:D

Ida - foto & häst

supersnyggt! älskar färgen :D
sv; tack snälla du ❤

Beatrice Johansson

Så himla snyggt:D

sv: hihi, jag med:) Kramisar♥

Ida ☯ the sky under the sea

Åhh så fint, måste ha detta! Köpte ett turkost lack från China Glaze-lack men det var snäppet mörkare och dovare, det var egentligen den här nyansen jag var ute efter.

Svar: den är jättefin verkligen! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: