slide show

☆ 83 ☆

 
Hade egentligen inte på mig shortsen idag, tänkte ha dom men gick ut på balkongen efter att bilderna var tagna för att se hur varmt det var men det var ganska kallt faktiskt! såå jag bytte till svarta jeans men det kändes roligare att visa upp outfitbilder med shortsen istället. det nya linnet var iallafall på idag! ♥
Beatrice Johansson

Så snygg outfit:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

bookofems.blogg.se

snyggt!!!

NATHALIE - Fashionblog

Så snyggt linnet va tillsammans med shortsen :) kram

Sara Ekman

snyggt! :)

beccashammies.blogg.se

Fint :)

Jättefint!

fashion

Super snyggt! :D

Kajsa-Stina

sv: ja jag är jättenöjda med dem hehe! :)

fin outfit!! :D

♫♪ sandra

snyggt!

Ida Lindborg ♡

snyggt!!

Sv: hihi ja verkligen! :D

Moa

ja snyggt var det iallafall :)

Linnea

Såååå snyggt :)

Anita

Snyggt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Snyggt!

VERONICA - fashionblog

SNYGGT! Så läcker outfit! :) Hoppas du får en super bra dag och en grym uppladdning inför helgen! Kramar!

E.W

woooow vilken blogg du ! (:
Första gången på länge jag känner : att det är en blogg jag verkligen vill läsa.
As grym outfit & ser även att du älskar Victoria Secret som jag:D?

Svar: Tack, kul att höra :D jaa jag älskar VS :))
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: