slide show

Victoria's secret

 
Fick dessa av min syster i påskpresent, luktar så himla gott. ♥ ♥
Anonym

Älskar vanilla lace :)

Svar: ja jag med :)
Julia

Julia

Lyxigt med påskpresenter!

Nathalie Tegelstam

Älskar dessa, luktar så gott :) kram

Caroline Blomberg

åh älskar coconut passion, så god!

VERONICA - modeblogg

Åh dessa doftar så gudomligt, vilket de alla gör men dessa ligger högt upp på favvor listan! Vill verkligen ha dessa, sååå underbart härligt. VS är ju bara ett måste för en tjej! :) Kramkram på dig fina du, ha en underbart fin kväll!

Johanna

nice ;)

Emmy

Är inte säker på hur vanilla lace luktar men coconut passion mmmh.

sv;
Haha jaaa, det var verkligen inte meningen. Hoppas att jag, nu under skoldagarna, också kan gå upp tidigt :D

Svar: den luktar jättegott :)
Julia

Emelie

Åh dom där doftar helt underbart! :D

Louise

De där doftar såå gott!

SV: Åh tack snälla!

Ida Gratte

åå så goooottt :D

sv: ;)

Viktoria Eriksson

härliga!<3

Linda

de är grymma

Annster

Härligt :)

Matilda Wikblom

åh så trevligt :)

Linnéa

Åhå, bästa syrrans du har <3

Kvartettmamman

De där VS finns överrallt här hemma hos mina döttrar. Dock har jag själv även köpt två som jag inte kunde hålla mig borta från, hihi.

Svar: hihi dom luktar så gott :D
Julia

Sara Ekman

Mm älskar varma dofter :)

Ester

Åh gud vilken bra och fin present! Dom kikar verkligen gott!!

sara

Åh vilken bra påskpresent :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: