slide show

Vardagsfin

 
inte de bästa bilderna men det är inte lätt att ta kort på sitt hår själv haha.
 
Ibland brukar jag göra lite lockar i topparna eller längs halva håret när jag vill vara lite vardagsfin. tycker det är så fint när dom är lite slarviga eller när dom håller på att gå ur. jag använder iallafall en plattång från babyliss iCurl, värmeskydd från goldwell och sprayar med got2be (luktar hallonsoda). ♥
Matilda

Åh got2be, luktar såå gott :D

Linnéa

Så himla fint hår <3

Afrodite Edreflo

åh vilket fint hår, älskar lockarna!

Jessica Nyström

Åh, har också en iCurl som är helt underbar! Hoppas du får en riktigt bra dag!

btw.. Vart är den fina tröjan ifrån? KRAM

Svar: gina tricot, köpte den i vintras :)
Julia

Milina Salihodzic

Sådär har jag naturligt, men vill ha rakt haha ;(

Clara

Så fint!

Johanna

Superfint! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: